tisdag 22 mars 2011

MORGON TUR

Stack ut en sväng redan vid 9, solen sken som den skulle men fasiken vad det blåste mycket och kallt.
Men det var nog inte det största problemet för det värsta va ju att det inte fanns något vatten.
Stort sett alla stenar låg helt fria från vatten, gick en sväng inåt viken ändå men syntes inte ett liv.
På vägen tillbaka hade jag 2 följare så då lurade jag mig själv till att dom nu var på väg in för att sola så jag tänkte att fiskar jag bara utåt så möter jag nog dom....
Där ute blåste det ju ännu värre och inte fanns det någon fisk häller, åkte hem och sågade ner ett träd sen kändes det bättre...

2 kommentarer:

Anonym sa...

He he Micke.....Tog du ut din frustration på ett stackars träd!

Det var ju tur att man inte kunde hänga med idag då.

Snart får vi ta tom...

Martin

Micke sa...

Ja va fasen nån måste ju få lida...sjukt lite vatten, sandbotten med stora stenar men inget vatten på flera hundra kvm.
Nu får man vänta tills vindarna vänder